۰ نفر

هاشمی: اگر خواسته شود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم دریغ نمی کنم

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبر: 527132
هاشمی: اگر خواسته شود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم دریغ نمی کنم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  محسن هاشمی در حاشیه دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با دو بررسی اعتراض فرمانداری نسبت به دو مصوبه شورا آغاز شد. اولین اعتراض فرمانداری به طرح جامع پسماند که در شورا مصوب شده ارتباط داشت که فرمانداری خواسته بود علاوه بر اعضایی که در کمیته راهبردی مشخص‌شده‌اند یک نفر از استانداری یا فرمانداری هم در این کمیته حضورداشته باشند. ما علاوه بر این امر یک نفر از فرمانداری ری به‌واسطه اینکه ری مقصد پسماند تهران است و  این شهرستان نیز که از این امر تاثیر می پذیرد را نیز در کمیته راهبردی اضافه کردیم.

وی افزود: موضوع دیگر مربوط به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در خصوص موانع کارگاه‌های شهری بود که اعتراض فرمانداری هم تائید شد.

محسن هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: منتظریم تا نهاد اجماع ساز بر اساس برنامه‌هایی که ارائه‌شده تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام کند. البته هنوز فرصت است و در این میان امیدواریم باهم اندیشی با همفکران زیر نظر جبهه اصلاحات تصمیم نهایی گرفته شود. من هنوز بر تصمیم قبلی خود هستم یعنی تا فشاری نباشد ثبت‌نام نکنم اما اگر شرایطی پیش بیایید که از من خواسته شود حتماً در این انتخابات شرکت کنم دریغ نمی‌کنم ولی هنوز در تصمیم قبلی خود هستم.