۰ نفر

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

پیشنهاد رشوه ۳عضو شورای شهر تهران برای تایید صلاحیت شدن

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبر: 526637
پیشنهاد رشوه ۳عضو شورای شهر تهران برای تایید صلاحیت شدن

نماینده رباط کریم گفت: سه تن از افرادی که در شورای اسلامی شهر دوره پنجم تهران حضور دارند برای تائید صلاحیت شدن پیشنهاد رشوه دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، در رابطه با بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حدود سه ماه در شورای استان تهران که بر امر انتخابات نظارت داریم، تلاش می‌کنیم تا افراد دارای لیاقت صلاحیت گرفته و به افراد نالایق صلاحیت داده نشود.

سه نفر از اعضای شورای شهر پنجم تهران برای تایید صلاحیت پیشنهاد رشوه دادند

وی  با بیان اینکه شهرداری‌ها و شوراهای ناظر، مرکز پول شهرها، شهرستان‌ها و رستاهای کشور هستند ادامه داد: امیدواریم چیزی از تلاش‌های ما در شبهای احیا و حتی صبح روزهای احیا کاسته نشود، تا غبار خستگی کار بر چهره ما بنشیند. در شب افطاری دکتر قالیباف عرض کردم، سه تن از افرادی که در شورای اسلامی شهر دوره پنجم تهران حضور دارند، پیشنهاد رشوه دادند. آقای قالیباف گفتند، اطلاعات این افراد که امروز ریاست شورا را برعهده دارند، را در اختیار معاون بازرسی مجلس قرار دهیم. اخطار می دهم که اگر این افراد خلاف قانون هفته آخر و شب جمعه تایید صلاحیت شوند، از آنها نخواهیم گذشت.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بسم رب فلسطین و مستضعفین، بسم رب سلیمانی، ابومهدی مهندس، فخری‌زاه و امثالهم؛ سلام به موکلانم در شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان و پرند؛ پخش عمدی نوار مصاحبه ظریف و سرگرم نمودن اذهان ملت و موضوع نقش وزیر امور خارجه در سیاست خارجی حاکی از چند نکته است که به آن اشاره می‌کنم.

پیروزی‌های سردار سلیمانی حسادت مجریان دیپلماسی کشور را برانگیخت

وی تصریح کرد: پیروزی‌های سردار شهید سلیمانی در صحنه‌های سیاست خارجی و تقابل نظامی که در عرصه‌های گوناگون منطقه و بین المللی خودنمایی می‌کند، مجریان دیپلماسی کشور را که خود را ملزم به پیروی از سیاست‌های استراتژیست‌های انقلابی و موفق نظام می‌بینند به حسادت و دشمنی با آنها وا داشت، چرا که در کارنامه دیپلماسی خود جز شکست‌های فاحشی مانند برجام چیزی نمی‌بینند.

تقسیم بندی تحریم‌ها به "قابل رفع، قابل مذاکره و غیرقابل رفع" جان بخشیدن به رژیم پوسیده آمریکا است

وی در ادامه نظق میان دستور خود اظهار کرد: تحریف افکار پیروان مقاومت از اصالت‌ها و رشادت‌های مرد میدان مقاومت، سرداری که " لَوْ کَانَ جَبَلًا لَکَانَ فِنْداً" از کوه بالاتر است و جنایت صهیونیست‌ها در نطنز و کرنش شکست 8 ساله اهالی تدبیر و امید که به تمام تعهداتش و فراتر از آن در برجامش، شکست خورده تن داد.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس افزود: مذاکرات اخیر و دسته بندی تحریم‌ها در مذاکرات اخیر، جان بخشیدن به رژیم پوسیده آمریکا است که صدای شکسته شدن استخوان‌های فرسوده اش را از پیش شنیده ایم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گفته‌اند هدفشان از مذاکرات برجامی رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد با جذب سرمایه گذاری 200 میلیارد دلار از غربی‌ها است. حال که با اجرای خط ترانزیتی ابریشم میان ایران و چین و اجرای خط راه آهن چین – ترکمنستان که از طریق کوه‌های الله اکبر به مشهد و خط سراسری ایران وصل خواهد شد به چندین برابر 200 میلیارد دلار دست پیدا خواهیم کرد.

دلار را همانند روسیه و چین از مبادلا خارجی خود حذف کنیم/ لزوم طراحی استراتژی اقتصادی مستقل از غرب

وی افزود: راستی چرا ما به جای این فرافکنی‌ها همانند چنی و روسیه که دلار را از مبادلات خارجی خود حذف کردند و برای خودشان استراتژی اقتصادی مستقل از آمریکا و غرب طراحی کردند، اقدامی نمی‌کنیم.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: در رابطه با مذاکرات نباید حتی یک لحظه درنگ شود، شک کنیم که آنها همان کسانی هستند که به بزرگان‌، عزیزان و نمایندگان مجلس در همین خانه ملت توهین کردند و امروز هم به سردار مقاومت، سردار دلها شهید سلیمانی توهین می‌کنند. از آنها نخواهیم گذشت و قطعاً باید نسبت به این توهین‌ها و جسار‌ها در دادگاه ایران پاسخ دهند.