۰ نفر

استاندار تهران؛

نرخ بیکاری استان تهران در سال۹۹ کاهش یافت

۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸
کد خبر: 516698
نرخ بیکاری استان تهران در سال۹۹ کاهش یافت

استاندار تهران گفت: در سال‌های۹۸ و ۹۹ شاهد اقدامات خوبی در راستای مرتفع کردن مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بودیم که در همین راستا نرخ بیکاری در استان ٨.٤دهم درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این شهرستان برگزار شد، افزود: برغم تحمیل تحریم های ظالمانه به کشور که اشتغال و اقتصاد را هدف قرار داده است اما در این شرایط از سال ۹۷ تا ۹۹ شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ نرخ نقطه‌ای بیکاری در استان تهران در زمستان ۶/۸ و بطور کلی ۸/۴ کاهش یافت و این مرهون هم افزایی همه ارکان دولت و بخش خصوصی است.

محسنی بندپی همچنین بیان کرد: سرانه تخت بیمارستانی در استان تهران ۶ دهم درصد به ازای هر هزار نفر است و انتظار داریم تا پایان دولت بیمارستان های ملارد، فیروزآبادی ری و شهریار که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند به بهره برداری برسد.

جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران امروز با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، «علیرضا رزم حسینی» وزیر صمت و «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در اسلامشهر برگزار شد.