۰ نفر

بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا؛

مسیر رژه خودرویی و موتوری آیین ۲۲بهمن تهران اعلام شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲
کد خبر: 503876
مسیر رژه خودرویی و موتوری آیین ۲۲بهمن تهران اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، روز ۲۲ بهمن رژه خودرویی و موتوری از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش  اقتصادآنلاین  به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن به واقع یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که در آن انقلاب اسلامی پیروز و پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال، سلطه نظام پادشاهی از مردم ایران رفع شد.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در حالی ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می‌دارند که به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ایستادگی و مقاومت ملت، ایران اسلامی بیش از همیشه از قدرت و اقتدار برخوردار بوده و بسیاری از شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی تصریح کرد: هر چند که برخی از مسائل اقتصادی، مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده ولی آنان هیچ گاه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دور نشده اند و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

محمودی اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، امسال به جای حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین شده و مردم استان تهران با این شیوه این روز عزیز را جشن می‌گیرند.

وی گفت: مسیر اصلی رژه موتوری در تهران از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی و مسیر بزرگراه شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه رژه خودرویی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در مسیرهای۱۲ گانه‌ای که همه ساله به عنوان مبادی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شد حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیرهای اصلی انجام می‌شود.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه ها و همکاران برگزاری مراسم انقلاب گفت: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را برعهده خواهد داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز به منظور هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع رسانی و همراهی لازم را خواهند داشت.​