۰ نفر

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران؛

ساعت محدودیت به ۲۳افزایش پیدا کند

۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
کد خبر: 499687
ساعت محدودیت به ۲۳افزایش پیدا کند

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران پیشنهاد داد در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب به ساعت ۲۳ افزایش یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مجید فراهانی، با بیان اینکه وضعیت تهران در مورد شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است، گفت: به نظر می رسد باید ستاد کرونا محدودیت تردد بعد از ساعت ۲۱ را جابجا کند، چراکه این محدودیت ها سبب شده است که شاهد ترافیک شدید در معابر تهران باشیم.

وی با بیان اینکه  ترافیک فشرده ای که از ساعت ۱۸ تا ۲۱  در معابر داریم به دلیل تلاش مردم برای رسیدن به مقصد قبل از ساعت ۲۱ است، گفت: برهمین اساس در ساعات منتهی به ساعت ۲۱ شاهد هجوم خودروها در سطح معابر هستیم که سبب ترافیک فزاینده و تولید گازهای آلاینده شده و عملا موجب آلودگی بیشتر سطح شهر تهران می شود.

فراهانی با تاکید بر اینکه شاخص آلایندگی روز گذشته در شرایط سالم بود و هوای سالم داشتیم اما در هنگام شب به دلیل ترافیک، این شاخص بالاتر رفته و هوا ناسالم شد، گفت: برهمین اساس لازم است رفت و آمد به جای ساعت ۲۱، به ساعت ۲۳ افزایش یابد و اجازه دهند به جای ترافیک شدید که هم موجب اتلاف وقت و بروز آلودگی هوا می شود در شرایط زرد تهران، این محدودیت ها کمتر شود.