۰ نفر

امروز مطرح شد:

توضیح شهردار تهران درباره انتصابات/ دولت اگر حمایت نمی‌کند، جلوی اقدامات ما را نگیرد

۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹
کد خبر: 473879
توضیح شهردار تهران درباره انتصابات/ دولت اگر حمایت نمی‌کند، جلوی اقدامات ما را نگیرد

شهردار تهران در واکنش به مخالفت با افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی گفت: به هر صورت تمام شهرداری‌های دنیا در شرایط کرونا مورد حمایت قرار گرفتند ما انتظار داریم اگر حمایت نمی‌کنند حداقل جلوگیری نکنند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر تهران چه گذشت، گفت: درباره اقداماتی که در شرایط کرونا انجام دادیم توضیحاتی دادیم، البته دوستان هم پرسش‌هایی درباره انتصابات هفته گذشته داشتند که توضیحات آن ارائه شد.

او ادامه داد: وضعیت ما به لحاظ اقتصادی وضعیت سختی است باید تمهیداتی به کار بگیریم که ارنج تیم بتواند راحت‌تر عمل کند و شرایط سخت را پشت سر بگذارد.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی به انتصابات مطرح شده بود گفت: سوالاتی مطرح بود که علت تغییرات را پرسیدند که به نظرم قانع کننده هم بود به هر صورت شرایطی که داریم عادی نیست و شرایط حادی است و امیدواریم تصمیماتی بگیریم که بتوانیم از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که تصمیم شهرداری در اداره شهر در شرایط کرونایی چگونه خواهد بود، اضافه کرد: ما هزار مرکز ورزشی داریم که بخش عمده آن در شرایط کرونایی تعطیل است. یا مثلا مکانی مثل برج میلاد در شرایط کرونایی تعطیل است، یا حمل و نقل عمومی با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کند، کمکی هم از طرف دولت دریافت نکردیم.

او ادامه داد: درآمدها هم چون در شرایط خاص اقتصادی هستیم، محقق نمی‌شود. شرایط ما مثل مربی است که ممکن است در دقیقه نود چند تعویض هم انجام دهد، زیرا هم باید شهر را اداره کرد و هم پروژه‌ها را اجرا کرد.

شهردار تهران در پایان در واکنش به مخالفت با افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی گفت: به هر صورت تمام شهرداری‌های دنیا در شرایط کرونا مورد حمایت قرار گرفتند ما انتظار داریم اگر حمایت نمی‌کنند حداقل جلوگیری نکنند.