۰ نفر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

معاونت شهرسازی اجازه پلمپ مراکز دامپزشکی مستقل را ندارد/ استفاده از دامپزشکان برای ارائه خدمات درمانی به حیوانات بی‌صاحب

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبر: 468113
معاونت شهرسازی اجازه پلمپ مراکز دامپزشکی مستقل را ندارد/ استفاده از دامپزشکان برای ارائه خدمات درمانی به حیوانات بی‌صاحب

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران گفت: معاونت شهرسازی تا تعیین تکلیف نحوه فعالیت دامپزشکی‌ها در کاربری مسکونی، اجازه پلمپ واحدهای مستقل را ندارند.

اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ علی مفاخریان در پاسخ به پرسشی درباره تعیین تکلیف فعالیت مراکز دامپزشکی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: معاونت شهرسازی و معماری مکلف شده تا تعیین تکلیف حضور دامپزشکی‌ها در کاربری مسکونی، مراکز مستقل را به شرط شکایت نداشتن و ایجاد مزاحمت جدی، پلمپ نکند.

او ادامه داد: همچنین ما پیشنهاد دادیم که در ازای ارائه شرایط ویژه به مراکز دامپزشکی از سوی شهرداری، دامپزشکان در راستای مسوولیت اجتماعی خود به حیوانات بدون صاحب شهری خدمات رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران همچنین از افتتاح چند پروژه از جمله هوشمندسازی کیوسک‌های مطبوعاتی،راه‌اندازی سامانه بند 20،سامانه زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب،راه‌اندازی سینما ماشین و اعلام انتقال کامل بازار شیمیایی فروش‌ها به بازار کیمیا با حضور شهردار تهران خبر داد.