۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

ترمیم بیش از ۳۲هزار نقطه خرابی در سطح معابر پایتخت

۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبر: 464613
ترمیم بیش از ۳۲هزار نقطه خرابی در سطح معابر پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که طی ۵ ماه نخست سال جاری، بیش از ۳۲ هزار نقطه در سطح معابر شهر تهران مورد مرمت قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح دستاوردهای اجرایی طرح بهسازی معابر شهر تهران سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در مقطع زمانی اول فرودین ماه سال ۱۳۹۹ لغایت ۲۰ مردادماه سال جاری حدود ۳۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت پخش و اجرا شده که در نتیجه آن بیش از ۱۴۰ معبر مورد تراش و روکش کلی قرار گرفته و بیش از ۳۲ هزار نقطه از عوارض خرابی سطح معابر مرمت شده است.

وی با بیان آنکه حدود ۱۱۰ هزار تن از حجم آسفالت مورد اشاره توسط پیمانکاران و واحدهای اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران پخش و اجرا شده است، یادآور شد: مابقی حجم آسفالت تولید شده شامل ۲۲۰ هزار تن توسط شهرداری های مناطق ۲۲گانه صرف ترمیم روکش معابر حمل و نقلی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است و در نتیجه عملکرد ۵ ماهه نخست امسال، حجم پیام های گلایه آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

 طرح بهسازی معابر در سال ۱۳۹۹ با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را نیز مدنظر قرار داده است. اتکا به ظرفیت های داخلی شهرداری تهران در تولید آسفالت و صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه های تولید و امکان کنترل کیفی آسفالت در محل کارخانه و تامین نیاز مناطق شهرداری تهران به آسفالت از جمله مهمترین مشخصات و مزایای این طرح است.