۰ نفر

سخنگوی شورا در افتتاح میدانگاه امیر کبیر:

پروژه‌ها بعد از بهره‌برداری نیاز به برنامه‌ریزی دارند/ حواسمان باشد

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۵۷
کد خبر: 461759
پروژه‌ها بعد از بهره‌برداری نیاز به برنامه‌ریزی دارند/ حواسمان باشد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فضاهایی از این دست پلن بهره برداری می‌خواهند، باید مشخص باشد که وقتی پروژه‌ای افتتاح می‌شود، فردای آن روز چه اتفاقی می‌افتد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اعطا روز شنبه در آیین افتتاح میدانگاه امیر کبیر با اشاره به اینکه می‌توان این میدانگاه را با میدانگاه ولیعصر (عج) که سال‌های گذشته افتتاح شد، عنوان کرد: مقایسه این دو میدانگاه تفاوت نگاه مدیریت شهری کنونی به شهر و مدیریت شهری گذشته را نشان می‌دهد .

او  با اشاره به تیتر رسانه ها بعد از افتتاح میدانگاه ولیعصر (عج) گفت: رسانه ها صد روز بعد از افتتاح آن محل، نوشتند  که صد روز گذشت اما همچنان اینجا صوت و‌ کور است اما یک روز قبل از افتتاح میدانگاه امیر کبیر، این میدانگاه با استقبال زیاد شهروندان روبرو شده و کودکان در حال دوچرخه سواری بودند .

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه گفت: در بازدید از این محل از ساختمان آجری دو طبقه در جوار میدانگاه دیدن کردیم و علی الرغم اینکه مالک مجوز تخریب و ساخت دریافت کرده اما با او  صحبت کردیم که این ساختمان را که هشتاد سال دارد به عنوان بافت قدیمی منطقه برای شهروندان نگاه دارد.

 اعطا ادامه داد: مالک موافقت خود را اعلام کرد و قرار است طی جلسات یا مدیران مربوطه این ساختمان قدیمی در جوار میدانگاه امیر کبیر برای محله و شهروندان حفظ شود .

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه یکروز پیش از افتتاح این میدانگاه مورد استقبال، علاقه و مشارکت مردم قرار گرفته،  تفاوت نگاه مدیریت شهری در این دوره با دوره گذشته است .

اعطا همچنین با اشاره به افتتاح میدانگاه هفتم تیر؛ در روز هفتم تیرماه سال گذشته، گفت: پیش از این عنوان کردم که این نوع فضاها، پلن بهره برداری می‌خواهند، باید مشخص باشد که وقتی پروژه‌ای افتتاح می‌شود، فردای آن روز چه اتفاقی می‌افتد ؟

او گفت که؛ میدانگاه امیرکبیر، یک گام  نسبت به آنچه در پلازای هفت تیر انجام شده است، جلوتر است.