۰ نفر

ضرورت برخورد با بازار غیر مجاز خرید و فروش حیوانات

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبر: 458833
ضرورت برخورد با بازار غیر مجاز خرید و فروش حیوانات

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به برگزاری بازار غیر مجاز خرید و فروش حیوانات در حاشیه بزرگراه آزادگان خواستار برخورد دستگاههای قضایی و نهادهای حاکمیتی با برگزارکنندگان این بازار غیرقانونی شد‌.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در این باره گفت: بازار غیر مجاز خرید و فروش حیوانات به صورت هفتگی در محدوده اسلامشهر در حال برگزاری است و متاسفانه با وجود درخواست های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل هیچ اقدامی برای تعطیلی این بازار از سوی مسئولان ذیربط انجام نشده است‌.

وی با اشاره به موقعیت مکانی برگزاری جمعه‌بازار خرید و فروش حیوانات گفت: علاوه بر فضای غیر بهداشتی حاکم بر این بازار، به دلیل نزدیکی به بزرگراه آزادگان ، احتمال بروز حوادث ترافیکی برای شهروندان وجود دارد. همچنین مجاورت این بازار با بازار پرندگان غرب، میتواند مسائلی را برای مجموعه خرید و فروش پرندگان ایجاد کند. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ادامه فعالیت جمعه‌بازار غیرقانونی خرید و فروش حیوانات ابراز نگرانی کرد و افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد اقدامات انتظامی و نهادهای قضایی باشیم تا از آثار و تبعات منفی این مساله جلوگیری شود.