۰ نفر

عضو شورا پاسخ داد:

پارک‌های تهران بسته می‌شود؟

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبر: 453492
پارک‌های تهران بسته می‌شود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بسته شدن پارک‌ها به صلاح نیست، گفت: بهتر است مردم اصول خود مراقبتی در مقابل کرونا را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ناهید خداکرمی، رئیس کمیته‌ سلامت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بسته شدن پارک‌ها و بوستان‌ها گفت: ویروس کرونا رفتارش از ابتدای شیوع نامشخص بود و به مرور در کل جهان در حال کسب اطلاعات بیشتر از آن هستیم.

وی افزود: هر کشوری مکان‌های پر خطر خود را بررسی و آنالیز کرده اما مشخص شده پارک‌ها محلی برای گسترش ویروس نیست مخصوصا اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن پارک‌ها به نظرم کار درستی نیست زیرا با توجه به طولانی شدن استرس‌ها و اضطراب‌ها اگر خانواده‌ها برای تخلیه آلام و هیجانات خود پارک هم نتوانند بروند موضوع و گذران زندگی سخت‌تر می‌شود.

خداکرمی تصریح کرد: به‌جای بسته شدن پارک بهتر است اصول و مقررات رفتن به پارک را به اطلاع مردم برسانیم و دستورالعمل‌ها را به اطلاع مردم برسانیم تا رعایت آن‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: البته خانواده‌ها باید سعی کنند که تعدادشان زیاد نباشد و با ماسک بروند و به خصوص در حین استفاده از وسایل بازی حواسشان جمع باشد که مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته اگر مردم واقعا رعایت نکنند مجبور به بسته شدن پارک‌ها می‌شویم تا از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری شود و سلامت جامعه به خطر نیفتد.

خداکرمی در پایان بیان کرد: براساس بررسی‌ها مشخص شده‌است که آرایشگاه زنانه، سالن‌های زیبایی، مراکز تفریحی آبی، باشگاه بدنسازی، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و هر گونه برگزاری مراسم پر تجمع از جاهای پر خطر محسوب می‌شود.