۰ نفر

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد؛

ممانعت جدی از ورود افراد بدون ماسک به حمل و نقل عمومی

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۳
کد خبر: 450762
ممانعت جدی از ورود افراد بدون ماسک به حمل و نقل عمومی

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه اى اعلام میدارد، به دنبال تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، برخورد سختگیرانه ترى از سوى شهردارى در ناوگان عمومى صورت میگیرد .

به گزارش اقتصاد آنلاین، با تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامى اصناف، ادارات و در ناوگان عمومى پایتخت ؛ از امروز  "یک شنبه ١٥ تیر  ماه"، تمهیدات سختگیرانه ترى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد. 

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است. 

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه ى دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام میدارد: رعایت فاصله گذارى  اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تاکید است و از امروز ( یکشنبه  ١٥ تیر  ماه)  سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه  از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت میشود، از اینرو  از شهروندان  می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کرده  و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.