۰ نفر

جزئیات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸
کد خبر: 449695
جزئیات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد جزئیات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد سرانجام واریز وام شش میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی گفت: وزارت رفاه متولی پرداخت وام شش میلیونی به رانندگان تاکسی است اما شهرداری تهران نیز از همان روز اعلام، تمامی اطلاعات رانندگان را در اختیار این وزارت خانه قرار داده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود واریز این وام از اول تیرماه آغاز شود، اما هنوز این مهم انجام نشده است، تصریح کرد: با این حال براساس گفته های مسئولان قرار است به رانندگان تاکسی به صورت گروهی پیامک ارسال شود و رانندگان در صورت تمایل برای دریافت این وام، پس از دریافت پیامک می بایست به سامانه کارا مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم ثبت نام نسبت به تعیین بانک عامل اقدام کنند.

قنادان با تاکید بر اینکه اجباری به رانندگان برای استفاده از این وام نیست و افراد در صورت تمایل می‌توانند ثبت نام کنند، افزود: ما برای تسهیل در امر پرداخت وام تمام اطلاعات موجود از رانندگان را به وزارت رفاه داده‌ایم؛ اما این بدین معنا نیست که رانندگان مجبور به استفاده از این وام هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باید شماره تلفن همراه به نام راننده تاکسی باشد یا نه گفت: ساز و کار دریافت این وام نیز به مانند سایر وام های حمایتی کرونا است و می بایست شماره تماس به اسم رانندگان باشد.