۰ نفر

شهردار منطقه 3 تهران در گفت و گو با اقتصاد آنلاین:

ممنوعیت صدردصدی ساخت و ساز دربوستان بهشت مادران/ جمع‌آوری حصارهای اطراف محل احتمالی ساخت ساختمان

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 448887
ممنوعیت صدردصدی ساخت و ساز دربوستان بهشت مادران/ جمع‌آوری حصارهای اطراف محل احتمالی ساخت ساختمان

شهردار منطقه 3 گفت: به هیچ عنوان تعاونی مسکن اراضی عباس‌آباد اجازه ساخت و ساز در بوستان بهشت مادران را ندارد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ آرش حسینی میلانی، عضو شورای شهر تهران، اواسط خردادماه درباره ساخت و ساز در بوستان بهشت مادران، واقع در منطقه 3 تذکر داد.

او گفت متاسفانه شنیده شده برای ساخت و ساز در ۲۱۰۰ متر مربع از این بوستان مجوز‌هایی صادر شده است. باتوجه به اصل حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم که از تصرف این پارک و تغییر کاربری آن خودداری کند.

 مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 3 تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر ساخت و ساز در بهشت مادران به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: بوستان بانوان بهشت مادران متعلق به بانوان و جزء اراضی فضای سبز متعلق به شهرداری منطقه 3 است.

او با بیان اینکه به هیچ وجه ساخت و سازی در این بوستان صورت نخواهد گرفت، تاکید کرد: در گذشته و طی اقداماتی غیرقانونی حصارهایی از سوی تعاونی مسکن اراضی عباس‌آباد دور قسمتی از این بوستان کشیده شده بود که جمع‌آوری شدند. شهرداری منطقه و ساکنان نیز از مسببین این اتفاق شکایت کردند.

 شهردار منطقه 3 تهران با بیان اینکه همه توافقات گذشته تعاونی مسکن اراضی عباس‌آباد با مدیریت شهری سابق منطقه 3 ابطال شده است، تاکید کرد: ساخت و ساز چه در این دوره و چه در دوره‌های بعدی به هیچ وجه از روش‌های قانونی امکان‌‎پذیر نیست و تمام ارکان فعلی مدیریت شهری در این خصوص متفق‌القول هستند. خیال شهروندان و اهالی منطقه 3 از این بابت راحت باشد.