۰ نفر

در نشست خبری مطرح شد:

واکنش مدیرعامل شهروند به کیفیت پایین اقلام فروشی در فروشگاه‌ها/ آخرین خبرها از ورود به بورس

۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶
کد خبر: 446538
واکنش مدیرعامل شهروند به کیفیت پایین اقلام فروشی در فروشگاه‌ها/ آخرین خبرها از ورود به بورس

مدیرعامل فروشگاه شهروند کیفیت پایین اقلام فروشی در این فروشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی امراللهی مدیرعامل فروشگاه شهروند در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اینکه ۸.۵ میلیون متر مربع از فضاهای فروشگاهی دایما ضدعفونی شده است،گفت: ۳۷ نفر از پرسنل شهروند متاسفانه به کرونا مبتلا شدند اما همگی خوب شدند.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با اشاره به کاهش قیمت برخی اقلام مصرفی،اظهار کرد: برای مثال ماکارانی یکی از محصولاتی است که پر مصرف است و  قیمت این محصول ۴۰ درصد کاهش داشته است. قیمت تخم مرغ نیز ۳۰درصد کاهش داشته و تلاش میکنیم تا قیمت مرغ نیز در حدود ۱۵ هزار و ۹۷۰ تومان متوقف شود.

او درباره قیمت چای هم گفت: قیمت چای هم حدود ۵۰ درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

امراللهی در پاسخ به پرسشی درباره فروش یکی از فروشگاه های شهروند گفت: ما با فروش این فروشگاه مخالف بودیم اما سازمان املاک قصد فروش را داشت که خوشبختانه شهردار تهران با این امر مخالفت کرد.

مدیرعامل فروشگاه شهروند گفت: امروز فروش پوشاک و برخی اقلام این چنینی کاهش پیدا کرده است و بیشتر فروش شهروند روی اقلام خوراکی است.

او درباره همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی و سرنوشت برنج های تقلبی هم گفت: شهروند یک اداره کنترل کیفیت دارد که عمده محصولات ارایه شده به صورت مستمر به آنجا فرستاده شده و کیفیتش بررسی می شود.

او اضافه کرد: برای مثال در حوزه مرغ، برنج، گوشت و حبوبات در همین چند وقت اخیر با چندین تامین کننده کالا قطع همکاری کردیم. یکی از تامین کننده‌ها هشتصد میلیون و دیگری یک میلیارد تومان جریمه شدند.

مدیرعامل فروشگاه شهروند در پاسخ به این پرسش که راه‌اندازی فروشگاه شهروند در سایر شهرها غیر قانونی است،گفت: ایجاد فروشگاه های شهروند در خارج از تهران با همکاری بانک شهر است. این موضوع ربطی به اعتبارات شهر تهران ندارد. شهروند در این زمینه سرمایه گذار نیست بلکه با منابع انسانی با تجربهای دارد که می‌تواند این فروشگاه ها را مدیریت کند.قرار نیست منافع مردم شهر تهران به خارج از شهر تهران برود.

امراللهی در پاسخ به پرسش اقتصاد آنلاین مبنی بر کیفیت پایین اقلام فروشی در شهروند و قیمت بالای آن‌ها گفت: شهروند روی کیفیت کالا نظارت دارد، درباره قیمت نیز، تفاوتی با سایر فروشگاه‌ها داشته که در حال اصلاح است.

او همچنین در پاسخ به پرسش دیگر اقتصاد آنلاین درباره ورود به بورس نیز گفت: پیگیر ورود شهروند به بورس هستیم.