۰ نفر

لرزش‌های پی در پی گسل مشا

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲
کد خبر: 442121
لرزش‌های پی در پی گسل مشا

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران درخصوص لحظات قبل زلزله تهران گفت: این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده است و این گسل در حال تکان خوردن است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در خصوص زلزله لحظات قبل شهر تهران گفت:  این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده و گسل مشا در حال تکان خوردن است.

او ادامه داد: تکان‌های گسل مشا از همان زمانی که زلزله ۵.۲ دهم ریشتری رخ داده، ادامه داشته که برخی مواقع حس نمی‌شود و برخی مواقع حس می‌شود.

کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: شدت زلزله به حدی نبود که بخواهیم در حالت آماده‌باش قرار بگیریم، اما سیستم مدیریت بحران آماده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تاکید کرد: شهروندان همیشه باید این آمادگی را داشته باشد و این یک یادآوری است که ما در یک ناحیه لرزه‌خیز قرار داریم و ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد،‌ در نتیجه باید همیشه آمادگی وجود داشته باشد و به تعبیری همان طور که با کرونا زندگی می‌کنند، با زلزله نیز زندگی کنند.