۰ نفر

واریز سهمیه سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲
کد خبر: 439647
واریز سهمیه سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی

به گفته مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۲۹۱ هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی در ۲۷ اردیبهشت واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا،‌ مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کشور با کاهش ۶۰ درصدی سفرهای درون شهری مواجه بودیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۲۹۱ هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی ( زیر نظر شهرداریها و صنفی) و تاکسی‌های اینترنتی در ۲۷ اردیبهشت به حسابشان واریز شد.

وی افزود: این سهمیه با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال شامل رانندگان آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف و تاکسی‌های اینترنتی می‌باشد.

براساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.