۰ نفر

مشکل بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت برطرف شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبر: 438667
مشکل بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت برطرف شد

با پیگیرى معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانى و با دستور شهردار محترم تهران ، حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیان آور رانندگان شرکت واحد که در سال ٩٨ بازنشسته شدند به عنوان یکی از حقوق مسلم و بدیهی این عزیزان، پرداخت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ شرکت واحد اتوبوسرانى بزرگترین مجموعه حمل و نقل شهردارى تهران است که بخش عمده ای از  کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار میباشند.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانى شهر تهران  با بیان اینکه  مطابق قانون کار ، کارفرما موکلف به پرداخت پاداش پایان خدمت و ٤  درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور میباشد که می بایست هنگام بازنشستگی این عزیزان به ماخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی واریز شود.تصریح کرد: ٧٣٠ نفر پرسنل شرکت واحد در سال ٩٨ واجد شرایط بازنشستگى بودند که ٥٠٠ نفر از آنها در پایان سال ٩٨ امکان بازنشستگی برایشان فراهم شده است .

ترفع  با تاکید بر اینکه احکام بازنشستگی آن دسته از کارگران واجد شرایط که نامه پایان کار ایشان در نیمه دوم سال ٩٨  از سازمان تامین اجتماعی وصول شد، ٢٧ اسفند ٩٨ صادر و حقوق ایشان واریز شده بود، گفت: با وجود کمبود منابع مالی، تمام تلاش خود را کردیم تا به قولمان مبنی بر واریز حق بیمه این عزیزان در اردیبهشت ماه عمل کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانى شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر ورود و حمایت شهردار محترم تهران نبود، این مهم محقق نمی شد، خاطرنشان کرد:با واریز 4 درصد حق بیمه مشاغلِ سخت و زیان آورِ رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت در اردیبهشت ماه، مشکل این عزیزان برطرف می شود.