۰ نفر

ساخت دو گرمخانه در مناطق ۴و۱۶

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 437671
ساخت دو گرمخانه در مناطق ۴و۱۶

سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساخت ۲گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مالک حسینی با اعلام خبر افتتاح ۲ گرمخانه فرامنطقه‌ای در پایتخت تا پایان سال گفت: شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه شهر تهران، ایجاد ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای را در ۵ پهنه پایتخت تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران این ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای می‌بایست در پنج پهنه شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز ایجاد شود، افزود: ساخت گرمخانه‌های بزرگ مقیاس که بتواند رویکرد فرامنطقه‌ای داشته باشد نیازمند شرایط خاصی است؛ چراکه می‌بایست زمینی به وسعت ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ متر مربع داشته باشیم و کارشناسان نیز پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و... آنرا انجام دهند و بعد از آن می‌توانیم نسبت به ساخت گرمخانه‌ای با ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر ظرفیت اقدام کنیم.

حسینی با بیان اینکه این ۲ گرمخانه هم برای مردان و هم زنان خواهد بود، ادامه داد: با مناطق ۴ و ۱۶ تقریبا برای ایجاد گرمخانه فرامنطقه‌ای به توافق اولیه رسیده‌ایم و تلاش می‌شود تا پایان سال، این ۲ گرمخانه ساخته شود و بعد از آن در سال‌های بعد برنامه سوم، نسبت به ساخت سه گرمخانه دیگر که مخصوص مردان است، اقدام خواهیم کرد.