۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با اقتصادآنلاین:

فعلا امکان آغاز پروژه جدید عمرانی در تهران نیست/ واکنش به احتمال ادغام دو معاونت عمران و حمل‌و‌نقل

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۰۵
کد خبر: 435773
فعلا امکان آغاز پروژه جدید عمرانی در تهران نیست/ واکنش به احتمال ادغام دو معاونت عمران و حمل‌و‌نقل

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به دلیل مشکلات مالی شهرداری فعلا نمی‌توان پروژه عمرانی جدید آغاز کرد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ صفا صبوری در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت دو درصد باقی مانده پروژه زیرگذر گیشا به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: نیروها از ده روز پیش برسرکار بازگشتند، تکمیل دو درصد باقی مانده هم آغاز شده و نهایتا تا پایان ماه پروژه به پایان می‌رسد. 

او همچنین در پاسخ به این پرسش که نتیجه اعتراض اهالی منطقه 9 به زیرگذر استاد معین به کجا رسید، اظهار کرد:معاونت حمل و نقل در حال بازنگری مسیر هستند و در حوزه تخصصی معاونت فنی و عمران دیگر نیست. 

صبوری در ادامه با اشاره به متوقف شدن آغاز پروژه‌های جدید عمرانی در شهر گفت: با توجه به تاثیر کرونا بر روی درآمدهای شهرداری و پایین آمدن شدید آنها فعلا امکان آغاز یک پروژه جدید عمرانی را نداریم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در حال بررسی سناریوهای مختلف هستیم که ببینیم در صورت اینکه کرونا شش ماه دیگر بماند می‌توانیم چه پروژه‌هایی را آغاز کنیم و اگر یکسال بماند چه پروژه‌هایی. قطعا در اینصورت اولویت‌های ما تغییر می‌کند. 

او همچنین در پاسخ به این پرسش که ممکن است طی اصلاح ساختار معاونت فنی و عمران با معاونت حمل و نقل و ترافیک ادغام شود، گفت: ما در هیئت مدیره شهرداری تهران با این ادغام موافق نیستیم. معاونت فنی و عمران قبل از معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و اینگونه نیست که در ابتدا یکی بودند حالا جدا شده‌اند. 

صبوری با بیان اینکه در نهایت تابع امر شورا هستیم، تاکید کرد: معتقدیم ادغام این دو معاونت آن هم در سال آخر شورا سبب می‌شود به اهدافمان نرسیم. تا دو معاونت ادغام شده، نیروها جابه جا و وظایف تعیین شود، زمان از دست رفته و دوره تمام می‌شود.