۰ نفر

شهردار منطقه 12 در گفت و گو با اقتصادآنلاین:

آخرین وضعیت ساماندهی خیابان لاله زار/ واکنش به شرایط ترافیکی بد منطقه12

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۴
کد خبر: 434793
آخرین وضعیت ساماندهی خیابان لاله زار/ واکنش به شرایط ترافیکی بد منطقه12

شهردار منطقه 12 تهران گفت: ترافیک شدید محدوده منطقه 12 ارتباطی به طرح ساماندهی میدان امام خمینی ندارد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ محمد سعادتی در پاسخ به پرسشی درباره ضدعفونی کردن بازار و معابر پرتردد منطقه 12 تهران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی بازاریان در حیطه وظایف ما نیست و ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت باید بر این موضوع نظارت داشته باشد. اما ما ضدعفونی معابر داخلی بازار را به طور مرتب انجام می‌دهیم.

او درباره سرانجام ساماندهی خیابان لاله زار نیز اظهار کرد: تعریض پیاده رو در نیمه شرقی بخش شمالی لاله زار انجام شده و در حال برنامه‌ریزی برای تعریض نیمه غربی هستیم. برای ساماندهی بخش جنوبی نیز با همکار معاونت فنی و عمران در حال برنامه ریزی برای شروع عملیات هستیم.

شهردار منطقه 12همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شوئد ترافیک بخشی از خیابان‌های منطقه 12 به دلیل اجرای طرح میدانگاه امام خمینی است، گفت: لغو طرح ترافیک ترددها را به شدت در منطقه 11 و 12 افزایش داده است و این موضوع ارتباطی به طرح ندارد.

سعادتی اضافه کرد: تا قبل از لغو طرح ترافیک هیچ مشکلی اطراف میدان امام خمینی نبود و حتی در زمان اوج تردد این روزها هم میدان ترافیک نرمالی دارد.

شهردار منطقه 12 تهران گفت: زمانی که محدودیت تردد در نقاط مرکزی شهر اعمال می‌شود، تغییر مسیرهایی که در میدان اتفاق افتاده جوابگو است و مشکلی به وجود نمی‌آید. برای دیدن اثرات این تغییر باید محدودیت‌ها به روال گذشته اعمال شود.