۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌گو با اقتصادآنلاین:

اولویت‌های غربالگری در شهرداری تهران/ اوضاع کلینیک‌های شهرداری تهران خوب است

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸
کد خبر: 432334
اولویت‌های غربالگری در شهرداری تهران/ اوضاع کلینیک‌های شهرداری تهران خوب است

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: اولویت ما در طرح غربالگری نیروهای شهرداری با آن‌هایی است که در مواجه بیشتر با شهروندان و سطوح آلوده بوده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمید چوبینه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا پاکبان‌های شهرداری در اولویت غربالگری نبوده‌اند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: زمانی که نیروهای ما به سازمان‌ها یا مناطق مراجعه می‌کردند به یکباره تمام نیروها حتی آبدارچی‌های مجموعه را نیز غربالگری می‌کردند و اینکه گفته می‌شود فقط مدیران مجموعه آزمایش می‌شدند را تکذیب می‌کنم. 

او ادامه داد: نیروهای سازمان مدیریت پسماند از 9فروردین ماه و نیروهای حمل و نقل از 16فروردین‌ماه تاکنون غربالگری شده‌اند. اولویت ما نیروهایی بودند که بیشترین مواجه را با شهروندان داشتند مثل نیورهای فروشگاه شهروند، سازمان بهشت زهرا و میادین میوه و تره‌بار. 

چوبینه اضافه کرد: هرچند برخی از نیروهای خدماتی زیر نظر پیمانکار هستند اما طبق دستور شهردار تهران ما آن‌ها را نیز در طرح غربالگری خود آوردیم. 

مدیرعامل شرکت شهرسالم همچنین درباره وضعیت کلینیک‌های شهرداری تهران همزمان با شیوع کرونا گفت: در روزهای اول که استرس ناشی از این بیماری بالا بود تعداد مراجعان ما برای تشخیص نیز افزایش پیدا کرده بود اما بعد از آموزش به شهروندان که حضور در مراکز درمانی خود باعث ابتلا به بیماری می‌شود، تعداد مراجعان کاهش پیدا کرد. 

او در پایان گفت: کلینیک‌های ما برای تشخیص بیماری در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و خوشبختانه تا امروز هیچ مشکلی نداشته‌ایم و اوضاعشان خوب است.