۰ نفر

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

تغییر نحوه ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر تهران/ واکنش به تناقض آماری شورا و شهرداری درباره تعداد مبتلایان به کرونا

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۲
کد خبر: 432311
تغییر نحوه ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر تهران/ واکنش به تناقض آماری شورا و شهرداری درباره تعداد مبتلایان به کرونا

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران از تغییر فرایند ضدعفونی معابر و خیابان‌های تهران خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ رضا کرمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر چالش‌های حال حاضر شهرداری تهران در مقابله با کرونا به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خوشبختانه بر خلاف روزهای اول دیگر چالش تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش نداریم و اوضاع بهتر شده است. البته به آن حدی که دلمان می‌خواهد باشد تا به شهروندان نیز بدهیم، در دسترس نیست. 

او ادامه داد: ما اقداماتمان را به روال دوماه اخیر ادامه می‌دهیم و چیزی را متوقف نکردیم فقط نحوه ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر تغییر پیدا خواهد کرد و دیگر  به کف خیابان‌ها، باغچه و درختان مواد ضدعفونی‌کننده زده نمی‌شوند. بیشتر نقاطی چون صندلی‌ها و یا به طور کل سطوحی که شهروندان با آن‌ها در ارتباط‌اند ضدعفونی می‌شوند. 

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره تناقض آماری که رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره تعداد مبتلایان به کرونا ارائه داده و آمار سازمان مدیریت بحران گفت: اگر بخواهیم نیروهای پیمانکاران که مبتلا به کرونا شده‌اند را نیز به آمارمان اضافه کنیم شاید عدد بیشتری شود اما تعداد نیروهایی که مستقیم با شهرداری قرارداد دارند و مبتلا به کرونا شده‌اند همین 134نفر هستند. 

کرمی همچنین در پاسخ به این پرسش که اعضای شورای شهر از اکراه شهرداری در دادن آمار و اطلاعات انتقاد کرده‌اند، گفت: این موضوع یک سو تفاهم بوده و به دلیل همزمانی با تعطیلات برخی گزارشات به اعضا نرسید. طی دو سه هفته اخیر اعضای شورای شهر در جریان اطلاعات قرار گرفتند.