۰ نفر

تعداد مبتلایان به کرونا در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
کد خبر: 430721
تعداد مبتلایان به کرونا در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ویک نفر در سازمان پسماند و دو نفر در میادین میوه و تره بار و 7 نفر در سازمان بهشت زهرا به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعد از اظهارنظرات اعضای شورای شهر تهران درخصوص گزارش ارائه شده از اقدامات معاونت خدمات شهری پس از شیوع کرونا درخصوص غربالگری کارکنان خدمات شهری گفت: غربالگری با همکاری در سازمان خودمان انجام شد و کمترین تلفان نیز در حوزه ما بوده است و یک نفر در سازمان پسماند و دو نفر در میادین میوه و تره بار و 7 نفر در سازمان بهشت زهرا به کرونا مبتلا شده اند. در بین آتش نشان ها تعداد مبتلاها مقداری بیشتر بود که با همکاری شهر سالم و قراردادهایی که با تعدادی از آزمایشگاه ها داریم در حال غربالگری کارمندان هستیم. 

یزدانی درخصوص کاشت درختان سوزنی برگان که نظری نسبت به آن تذکر داد گفت: ما در تهران این اقدام را انجام نمی دهیم و این کار برعهده منابع طبیعی و درکمرند سبز پایتخت انجام می شود و اگر موردی باشد آنرا اصلاح می کنیم. 

معاون شهردار تهران با اشاره به تفاهمنامه ای که با منطقه 22  درخصوص تامین آب منعقد شده است گفت: از شورای شهر تقاضا داریم کمیسیون برنامه وبودجه و دمات شهری مصوب کنند تا در منطقه 4 نیز آنرا به نتیجه برسانیم. 

او درخصوص پسماندهای بیمارستانی با تاکید بر اینکه کار ما نیست گفت: اما این مساله باید در ابعاد کشوری حل شود و با رایزنی با وزیر بهداشت این موضوع یکبار برای همیشه حل شود. 

یزدانی درخصوص وضعیت بازگشایی بوستان ها نیز گفت: طی یک تا دو روز آینده آنرا تعیین تکلیف می کنیم و به صورت خیلی شفاف تعطیلی بوستان ها مصوب نشده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه فروش مجازی در میادین میوه و تره بار به خوبی در حال پیش روی است گفت: بنا داریم در 13 میدان میوه و تره بار فروش مجازی را انجام دهیم. 

او همچنین درخصوص عدم پرداخت عیدی کارگران خدمات شهری گفت: پرداخت را کامل انجام داده ایم و پول را به مناطق پرداخت و به پیمانکار داده می شود. طی هفته گذشته آقای خلیل آبادی یکی دو پیام درخصوص عدم پرداخت عیدی کارگران در یک منطقه خاص برای من فرستادند و در یکی دو منطقه تنها بحث عیدی بود که پول را به شرکت دادیم، اما نسبت به پرداخت ان به کارگران اقدام نشده بود که برخورد لازم صورت گرفت. 

یزدانی همچنین درخصوص دفن بیماران کرونایی در حرم عبدالعظیم در شهر ری گفت: مسئولیت امامزاده ها با ما نیست و آنها نیز اجازه این کار را نمی دهند، و از آقای خال شنیدم که امامزاده ها در بخشنامه ای دفن متوفیان کرونایی را ممنوع کرده اند، اما اگر انجام می شود پیگیری آن باید از کانال های دیگری باشد. 

او همچنین درخصوص خرید زباله سوز با توجه به شرایط تحریم گفت: از قبل نیز سرمایه گذاران انگیزه چندانی در این بخش نداشتند، و اثر چندانی در کار ما در این بخش نداشته است.