۰ نفر

آمار متناقض شهرداری و شورا درباره تعداد مبتلایان به کرونا

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
کد خبر: 430425
آمار متناقض شهرداری و شورا درباره تعداد مبتلایان به کرونا

درحالی که رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران از ابتلای 134 نفر به کرونا خبر می‌دهد، عضو شورا می‌گوید دوبرابر این عدد در شهرداری به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز در گفت و گویی اعلام کرده است که حدود ۳۰۰ نفر در حوزه شهری اعم از پرسنل و کارمندان تاکنون مبتلا به کرونا شده و تعدادی نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

او گفته ۴ راننده تاکسی، دو راننده اتوبوس و یک نفر از بخش خودرو سرویس شهر تهران جان خود را به دلیل کرونا از دست داده است.

این در حالی است که کرمی، رییس ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران همین امروز و در نشست خبری اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران 134 نفر است. 

البته او گفته مجموعا براساس اطلاعات دریافتی که شامل همه سازمان ها نمی شود اما درباره تعداد فوت شدگان نیز هماهنگی با عضو شورای شهر تهران نداشت و گفت که؛. یک نفر از شرکت شهر سالم و 4 نفر از رانندگان تاکسی در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

اینکه آمار مشخص و ثابتی درباره تعداد مبتلایان به کرونا و فوت شدگان بر اثر آن در شهرداری تهران وجود ندارد این فکر را به ذهن متبادر می‌کند که یا آمار دقیقی وجود ندارد یا شهرداری از ارائه دقیق آن صرف نظر می‌کند؟