۰ نفر

جمع آوری دستفروشان خیابان انقلاب میدان امام حسین (ع)

۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 428142
جمع آوری دستفروشان خیابان انقلاب میدان امام حسین (ع)

تعطیلی فروشگاه قدس و تاریکی محوطه پیاده رو خیابان انقلاب در میدان امام حسین (ع) سبب تجمع دستفروشان معتاد ‌و خطرناک در این نقطه شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ گفت: قرارداد جدیدی از تاریخ شانزدهم فروردین ۱۳۹۹ با نیروی انتظامی بسته می شود و نیروهای انتظامی به کمک نیروهای انضباط شهری شهرداری و استقرار در آن مکان، به جمع آوری این افراد خطرناک و پاکسازی محل خواهند پرداخت.

وی افزود: در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۸ قراردادی را با یگان امداد نیروی انتظامی منعقد کردیم و با استقرار این نیروها از تجمع افراد معلوم الحال جلوگیری شد.

مافی بیان داشت: با پایان سال و اتمام قرارداد و همچنین تمرکز نیروی انتظامی و سایر نهادها بر مسئله پیشگیری از بیماری کرونا ، دستفروشان معتاد دوباره به محل بازگشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ بر لزوم رفع تاریکی و تامین روشنایی این نقطه تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود پل عابر پیاده ایستگاه  بی آرتی و ایجاد خطر برای شهروندانی که از این نقطه عبور می کنند، مکاتبه ای از طرف شهرداری منطقه با اداره برق بوعلی انجام می شود تا هر چه سریعتر نسبت به نصب چراغ های روشنایی برای این معبر حادثه خیز اقدام شود.