۰ نفر

شهردار منطقه یک تهران در گفت و گو با اقتصاد آنلاین:

درخواست از نیروی انتظامی برای افزایش تعداد نیروها در مبادی مراکز تفریحی/ آخرین وضعیت فعالیت رستوران‌های دربند در روزهای کرونایی

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
کد خبر: 427643
درخواست از نیروی انتظامی برای افزایش تعداد نیروها در مبادی مراکز تفریحی/ آخرین وضعیت فعالیت رستوران‌های دربند در روزهای کرونایی

شهردار منطقه یک گفت که از سه روز پیش مبادی ورود به مراکز تفریحی از جمله مسیرهای کوهستانی را مسدود کردیم اما اگر مردم همراهی نکنند ما نمی‌توانیم به ازای هر فرد یک پلیس بگذاریم.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ سید حمید موسوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ادامه حضور افراد در مراکز تفریحی گردشگری درکه و دربند همزمان با شیوع ویروس کرونا به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: از سه روز پیش مبادی ورود به مسیرهای کوهستانی و پارک‌ها را مسدود کرده و پلاکاردهایی نصب کردیم.

او ادامه داد: در این مدت برخی افراد از طریق اقناع و تعدادی دیگر ایجابی، معتقد شدند که این محیط‌ها را ترک کنند اما هرچند حضور افراد کم شده اما به طور کامل قطع نه. باتوجه به اینکه محدوده فضای سبز و تفریحی منطقه وسیع است و دسترسی محلی زیاد دارد، هنوز تعدادی از این مسیرها وارد می‌شوند.

موسوی اضافه کرد: طی بازدیدی که با معاون وزیر کشور از این محدوده داشتیم رستوران‌ها و مراکز اغذیه فروشی دربند تعطیل هستند اما هر از گاهی آن را باز می‌کنند. ما نمی‌توانیم برای تک تک آن‌ها پلیس بگذاریم.

شهردار منطقه یک گفت: هرچند که دیروز طی جلسه‌ای با فرماندار تهران درخواست کردیم که تعداد نیروی انتظامی در این محل‌ها افزایش پیدا کند اما در این زمینه هم محدودیت وجود دارد زیرا ماموریت‌های زیادی طی این روزها برای نیروی انتظامی تعریف شده است.

موسوی تاکید کرد که اگر مردم همراهی نکنند و خودشان به فکر سلامتی‌شان نباشند اعمال محدودیت‌های ما به طور کامل کارساز نخواهد بود.

او همچنین از ارائه کارت یک میلیون تومانی به دستفروشان منطقه با همکاری بنیاد مستعضعفان و شناسایی 600خانوار دیگر برای ارائه پک‌های بهداشتی خبر داد.