۰ نفر

مدیر عامل شرکت واحد تهران خبر داد:

آغاز جداسازی کابین رانندگان از مسافران در اتوبوس‌های بی آرتی

۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵
کد خبر: 427476
آغاز جداسازی کابین رانندگان از مسافران در اتوبوس‌های بی آرتی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر لزوم حفظ ایمنی و سلامتی رانندگان و مسافران اتوبوس گفت: یکی از راهکارهایی که به این منظور در دستور کار قرار داده ایم آغاز جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران در اتوبوس های بی آر تی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه خود را در قبال تامین امنیت و سلامت رانندگان و مسافران متعهد می دانیم، افزود: به این منظور کار جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران را در اتوبوس های بی آر تی آغاز کرده ایم و به زودی این تفکیک را در همه اتوبوس های پایتخت اجرا می کنیم.

وی به اختصاص نسل جدید ماسک های ضد ویروس به همه رانندگان اتوبوس و استفاده از افشانه های ضد عفونی کننده در تمام اتوبوس های پایتخت اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینها نسبت به ضد عفونی کردن اتوبوس در ابتدا و انتهای خطوط بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت اقدام می کنیم تا از رعایت ضوابط بهداشتی و تامین امنیت همکاران خود و مسافران اطمینان حاصل کنیم.

ترفع با توصیه به شهروندان برای اینکه تا جای ممکن از نشستن در ردیف اول و پشت سر راننده اجتناب کنند، افزود: هر قدر مسافران فاصله بین خود و راننده و نیز مابین خودشان را رعایت کنند، احتمال انتشار ویروس و ابتلا به بیماری را کاهش می دهند.