۰ نفر

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد؛

تحویل ۶ هزار ماسک ضد ویروس به اتوبوسرانان پایتخت

۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبر: 427094
تحویل ۶ هزار ماسک ضد ویروس به اتوبوسرانان پایتخت

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: ماسک‌های ضد ویروس از امروز در اختیار رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمود ترفع با اعلام اینکه حفظ سلامت رانندگان اتوبوسرانی و شهروندان دو اولویت اصلی شرکت واحد است، افزود: ۶ هزار ماسک دارای اکسید تیتانیوم با مدت زمان مصرف طولانی از طریق شرکت‌های دانش بنیان داخل کشور برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر رانندگان از سلامت کامل برخوردار باشند، در آن صورت می‌توانند به شکل شایسته به شهروندان خدمت کنند، اظهار کرد: ماسک‌های خریداری شده برای رانندگان، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است و نه تنها از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن جلوگیری می‌کند، بلکه خاصیت از بین برندگی ویروس را نیز داراست.

وی با بیان اینکه این نوع خاص ماسک که از آنها می‌توان به عنوان نسل جدید ماسک‌های ضد ویروس نام برد، از قابلیت استفاده مکرر برخوردار است، تصریح کرد: این ماسک‌ها، علاوه بر رانندگان اتوبوس به عوامل کنترل خط که به صورت مستقیم با شهروندان سر و کار دارند نیز تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که با اجرای مجموعه‌ای از اقدامات در زمینه تعمیر و نگهداری، تلاش می‌کنیم تا ایمنی ناوگان اتوبوسرانی را تأمین کنیم، خود را متعهد می‌دانیم تا با انجام اقدامات پیشگیرانه، سلامت رانندگان اتوبوس که در این شرایط با دل و جان در خدمت شهروندان هستند را نیز تأمین کنیم.