۰ نفر

معاون استاندار تهران:

تنها فروشگاه‌های مایحتاج ضروری و داروخانه‌ها در تهران می‌توانند باز باشند

۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
کد خبر: 426376
تنها فروشگاه‌های مایحتاج ضروری و داروخانه‌ها در تهران می‌توانند باز باشند

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به ابلاغ رییس جمهوری و وزیر کشور درباره تعطیلی مراکز تجاری گفت: تنها تامین کنندگان مایحتاج ضروری مردم و داروخانه ها می توانند باز باشند و سایر مراکز تجاری تا 15 فروردین ماه تعطیل خواهند بود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران گفت: تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا 15 فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر اساس ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.

وی افزود: انجام این کار با هدف خلوت شدن سطح شهر و ترغیب شهروندان به خانه ماندن انجام شده تا زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده شهرداری ها و اصناف گذاشته شده و این دستگاه ها مکلف شده اند بر این موضوع نظارت کنند.

معاون استانداری تهران تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و اصناف با مشارکت خود در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به شکل جدی موثر باشند و در این مسیر مراکز تجاری و مراکز تجمعی تا 15 فروردین ماه امسال در تهران تعطیل خواهد بود.