۰ نفر

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران؛

تولید 190مدیای آموزشی همزمان با شیوع کووید 19/ همکاری با تعدادی نویسنده و اپلیکیشن برای پرکردن اوقات خانه نشینی شهروندان

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳
کد خبر: 424551
تولید 190مدیای آموزشی همزمان با شیوع کووید 19/ همکاری با تعدادی نویسنده و اپلیکیشن برای پرکردن اوقات خانه نشینی شهروندان

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 190 مدیای آموزشی از سوی این اداره تولید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، دانشور، مدیرکل آموزش شهروندی در توضیح اقدامات اداره کل آموزش شهروندی همزمان با شیوع ویروس کرونا در نشست مجازی گفت: این اداره از روزهای ابتدایی فعالیت خودش را در دو بخش آموزشی و سلامت روان شروع کرده است.

او با اشاره به انتشار بیش از 190 مدیا اعم از پوستر و موشن، گفت: برخی از آموزش‌ها عمومی و برخی دیگر تخصصی‌تر برای گروه‌های خاص مثل نانوایان، آرایشگاه‌ها و غیره بود. البته همچنان  درحال تولید و تکمیل هستیم. 

دانشور با اشاره به طراحی و اجرای کمپین در خانه می‌مانی، گفت: همه می‌دانیم که یکی از بزرگ‌ترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع کووید 19 قطع زنجیره انتقال است. در نتجه ما کارها و پیشنهاداتی را به شهروندان می‌دهیم که در کنار خانه ماندن بحث پر کردن اوقات فراغت و سلامت روان آن‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد. 

مدیر کل آموزش شهروندی با اشاره به برخی اقدامات برای پرکردن اوقات خانواده‌ها در خانه گفت: سعی کردیم با همراهی برخی نویسنده‌ها و اپلیکیشن‌ها پشتیبانی محتوایی در این حوزه انجام بدهیم به نحوی که هر نویسنده هرشب یک کتاب معرفی می‌کند و همچنین از طریق یک اپلیکیشن شهروندان می‌تواند کتاب مورد نظر خودشان را به صورت رایگان دریافت و مطالعه کنند. 

دانشور همچنین با اشاره به فعالیت مشاوران داوطلب آنلاین نیز اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سرای محلات با این مشاورها ارتباط بگیرند.