۰ نفر

تداوم فرایند ضد عفونی اماکن عمومی قلب پایتخت

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۵
کد خبر: 424322
تداوم فرایند ضد عفونی اماکن عمومی قلب پایتخت

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶تهران در حاشیه طرح عملیاتی اجرایی ضد عفونی اماکن عمومی و فضاهای تخصصی قلب پایتخت گفت:ضد عفونی فضاهای عمومی و محل‌های تجمع شهروندان تا پایان وضعیتبحران کرونا تداوم می‌یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و افزایش تصاعدی آمار مبتلایان به این ویروس در پایتخت، شهرداری منطقه ۶ نیز اقدامات خود را برای مقابله با انتشار کرونا تشدید کرده است.

 برهمین اساس و  با توجه به اینکه پیش بینی می شود در آستانه آغاز سال جدید شهروندان تردد بیشتری در سطح شهر داشته باشد.براین اساس صبح امروز  معابر عمومی و فضاهای  پرتردد قلب پایتخت در اقدام مشترکی توسط. عوامل شهرداری منطقه۶ نیروی انتظامی،نیروهای داوطلب بسیجی  و داوطلبان شورایاری ضدعفونی شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه۶ تهران در حاشیه این طرح  با اشاره به اینکه کار ضد عفونی معابر عمومی با جدیت تمام از سوی مدیریت شهری انجام می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آتش نشانی ،نیروی انتظامی  تصمیم بر آن شد تا معابر بیشتری در سطح منطقه  ضد عفونی شود.

او با اشاره به ورود سازمان‌های مردم نهاد جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد با جدیت به کار آموزش شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک می‌کنند.

شهردار منطقه ۶ تهران ادامه داد: کار تخلیه زباله و شست‌وشوی مخازن پسماند  با سرعت قابل توجهی در حال انجام است تا از این طریق شاهد زباله گردی نباشیم.