۰ نفر

مدیرعامل سازمان زیباسازی عنوان کرد:

نصب 30هزار متر سازه آموزشی در حوزه کرونا بر روی سازه‌های تبلیغاتی

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
کد خبر: 423251
نصب 30هزار متر سازه آموزشی در حوزه کرونا بر روی سازه‌های تبلیغاتی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از 30 هزار متر سازه تبلیغاتی زیر بار تبلیغات پیشگیری از ویروس کرونا رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، برزین ضرغامی در نشست خبری مجازی با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه تبلیغات با موضوع پیشگیری از کرونا گفت: اولین موج تبلیغات پس از تشکیل جلسه در دفتر شهردار و ارائه حدود 13 گزاره آموزشی و خودکنترلی توسط بخش سلامت شهرداری انجام شد و در سراسر سازه های تبلیغاتی فرهنگی این گزاره ها اکران شد، حتی بخشی از سازه های تجاری نیز زیر بار این تبلیغات رفت. همچنین از مجموع این گزاره ها کلیپ هایی تهیه شد که از تلویزیون های شهری پخش می شد. محتوای این گزارها که به متراژ بالا در سطح شهر نصب شده بود شامل جملات پیشگیری از ویروس کرونا بود.

وی ادامه داد: دومین موج تبلیغات پس از جلسه ای که در معاونت اجتماعی و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت انجام شد و گزاره های تازه ای که مورد تأیید کارگروه آموزشی ستاد مدیریت کرونا نیز بود، به ما تحویل داده شد، پس از بحث های گرافیکی، تبلیغات گذشته از سطح شهر جمع آوری و تبلیغات جدید در سطح شهر نصب شد که کار مشترکی میان وزارت بهداشت و شهرداری تهران بود. در موج دوم، مترو و بخش هایی از سازه های تجاری که در موج اول کمتر مشارکت کرده بودند، تحت پوشش قرار گرفته و شعار مورد استفاده نیز «کرونا را شکست می دهیم» بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه 30 هزار متر مربع سازه تبلیغاتی زیر پوشش شعارهای آموزشی و هشداردهنده کرونا قرار گرفته، گفت: تلاش شد با همکاری وزارت بهداشت مفاهیم مورد استفاده کاربردی تر، شفاف تر و سریع تر باشند. در حال حاضر تنها بخش اتوبوسرانی تحت پوشش قرار نگرفته که منتظر چاپ لیبل های مناسب هستیم.

ضرغامی با اشاره به اینکه اولویت تبلیغات در سطح شهر انتشار پیام های پیشگیری در حوزه کرونا است، گفت: حتی روز گذشته که ولادت حضرت علی (ع) بود نیز اولویت سازه های تبلیغاتی را بر همان موضوع قرار دادیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص برنامه های سازمان زیباسازی برای استقبال از نوروز گفت: برخی از این فعالیت ها فردی است و در 150 نقطه از سطح شهر نقاشی های دیواری با عنوان دیوارهای کوچک شهر من اجرا می شود. همچنین در بخش تخم مرغ های رنگی طی چند روز آینده 22 نقطه در مناطق و در خیابان ولیعصر نصب خواهند شد. همچنین کار ویژه ای در حوزه نورپردازی سطح شهر و پل ها کرده ایم و تلاش می کنیم در کنار کار آموزشی، نشاط و شادی نوروز را نیز به شهروندان منتقل کنیم.