۰ نفر

مشکل در ارسال کالا برای مشتریان مجازی

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
کد خبر: 423248
مشکل در ارسال کالا برای مشتریان مجازی

سرپرست فروشگاه شهروند گفت که؛ برای ارسال کالا که مجازی از ما خریده می‌شود مشکل داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، امراللهی، سرپرست فروشگاه شهروند در تشریح اقدامت این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا  در نشست خبری مجازی گفت: همه کارکنان شهروند مجهز به ماسک، دستکش و محلول آنتی باکتریال هستند. ما به هر نحوی که هست برای کارکنانمان ماسک و ژل تامین می‌کنیم اما برای مشتریان این محصولات در سطح بازار کم است. از وزارت بهداشت و صنعت پیگیر کردیم که به ما سهمیه بدهند و قول دادند که تامین کنند.در فروشگاه هیچگونه کمبودی نیز در مواد شوینده وجود ندارد. 

او با بیان اینکه چرخ های دستی و شلف‌های اجناس روزی سه تا چهاربار ضدعفونی می‌شوند، اضافه کرد: همچنین اخیرا برای کنترل ورود مشتریان مشکوک، تمام فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه تب سنج شده‌اند. 

سرپرست فروشگاه شهروند با اشاره به 24ساعته بودن برخی شعب فروشگاه اضافه کرد: البته از آنجایی از ساعت 2 بامداد به بعد دیگر مشتری حضور ندارد و امکان نگه داشتن کارمندان تا صبح نیست، فروشگاه‌ها از ساعت دو بامداد به بعد تعطیل می‌شوند. 

امراللهی از افزایش شدید سفارشات مجازی خبر داد و گفت: در جلسه اخیر ستاد کرونای شهرداری تهران از سازمان تاکسیرانی خواستیم که تعداد تاکسی برای ارسال کالا در اختیار ما قرار دهد اما سفارشات پیش از حد تصور است به همین دلیل برای ارسال کالا مشکل داریم اما برای تامین آن نه و در انبارها کالا به اندازه کافی موجود هست.

سرپرست فروشگاه شهروند از رایزنی با تعدادی نرم افزارهای حمل و نقلی برای ارسال سفارشات مشتریان خبر داد . 

او همچنین گفت که؛  بنا داریم با همکاری شرکت شهر سالم در همه فروشگاه ها پزشک مستقر هم برای رفاه حال مشتریان و هم کارکنان داشته باشیم.