۰ نفر

ادامه ضدعفونی اماکن عمومی پایتخت با حضور ١٨٠اکیپ

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبر: 422853
ادامه ضدعفونی اماکن عمومی پایتخت با حضور ١٨٠اکیپ

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از ١۵٠٠ نفر از نیروهای خدمات شهری طی روزهای گذشته کار ضدعفونی و ویروس زدایی اماکن عمومی و المان‌های شهری ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی یزدانی، با اشاره به جلسات برگزار شده با وزارت بهداشت و تشکیل ستاد بحران در شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا گفت: وظایف هر یک از سازمان ها در این زمینه مشخص شده و دستگاه های که ارتباط بیشتری با شهروندان دارند، وظیفه گندزدایی و ضدعفونی را بر عهده گرفته اند.

او با بیان اینکه بحث ضدعفونی تمامی سازمان های زیر مجموعه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: همچنین در سازمان میادین میوه تره بار  با تشکیل اکیپ هایی سرویس های بهداشتی، محل اسکان های کارگری و مکان های عمومی ضدعفونی می شوند و این موضوع در دستور کار همه سازمان ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات گندزدایی در سطح شهر عنوان کرد: روز گذشته بازار تجریش، امام زاده صالح، و خیابان های اصلی و فرعی ولیعصر (از تجریش تا میدان راه آهن)توسط بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از نیروهای شهربان، آتش نشانان و نیروهای سازمان بوستان ها تحت ضدعفونی قرار گرفتند.

یزدانی ادامه داد: روز گذشته نیروها علاوه بر تجهیزات دستی از ٨ خودروی مخصوص آتش نشانی و ٨ خودرو سازمان بوستان ها و ۴٠ خودرو خدمات شهری برای ضدعفونی سطح شهر استفاده کردند.اماکن عمومی، ایستگاه های اتوبوس و سایر المان های شهری در خیابان ها گند زدایی می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این کار ادامه دار خواهد بود، گفت: در مجموع ١۵٠٠ نیروی شهرداری تهران وظیفه ضدعفونی و گندزدایی شهر را بر عهده دارند.