۰ نفر

مراکز معاینه فنی فعلا دایر است

۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
کد خبر: 422367
مراکز معاینه فنی فعلا دایر است

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور گفت: هرگونه تصمیم گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و فعلا این مراکز دایر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید قیصر رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور درباره دایر بودن مراکز معاینه فنی در سراسر کشور، اظهار داشت: بالغ بر 700 مرکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و در این مراکز توصیه‌های ایمنی و بهداشتی رعایت می‌شود.

وی گفت: تمامی خودروها توسط مالکین آزمون تست معاینه فنی را انجام می‌دهند و آزمون‌گر مراکز معاینه فنی پشت فرمان خودروها نمی‌نشیند و توسط خود مالک‌ها این اتفاق می‌افتد.

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و تست معاینه فنی صورت بگیرد.

قیصر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور دستورالعمل رعایت نکات بهداشتی را انجام داده‌اند و 8 ساعت در طول روز این مراکز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بیان داشت: قطعاً هر نوع تصمیم‌گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی به کارگروه ملی معاینه فنی ارتباط دارد که وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان حمل‌ونقل و راهداری، سازمان حفاظت از محیط زیست و پلیس راهور، عضو کارگروه آن هستند و هر گونه تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و توسط کارگروه تخصصی و ملی آن باید صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: مراکز معاینه فنی بخش خصوصی محسوب می‌شود و بالغ بر هزار میلیارد تومان در این خصوص سرمایه‌گذاری شده و قریب به 15 هزار نفر نیز مشغول به کار در این حوزه هستند و هر تصمیمی در این خصوص باید در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود.

قیصر تأکید کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمتگزاری هستند و هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر عدم فعالیت آنها اتخاذ نشده است.