۰ نفر

فراهانی مطرح کرد:

تاکسیرانان بدون دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده خدمات رسانی می کنند/ وزارت بهداشت اقلام مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهد

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹
کد خبر: 421659
تاکسیرانان بدون دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده خدمات رسانی می کنند/ وزارت بهداشت اقلام مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهد

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران نسبت به عدم وجود امکانات و مواد مورد نیاز تاکسیرانان برای مقابله و پیشگیری از کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به وزارت بهداشت گفت: با رئیس محترم سازمان تاکسیرانی صحبت کردم اشاره کردند که 80 هزار تاکسی سازمان تاکسیرانی و بیش از 100 هزار تاکسی  اینترنتی همچنان فاقد ماسک مناسب، دستکش و مواد ضدعفونی هستند.

او افزود: علی رغم اینکه شهردار تهران 52 میلیارد تومان از محل 4 درصد تبصره 13 را به این مسئله تخصیص دادند و منابع مالی موجود است اما این اقلام همچنان تامین نشده است .

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: دیروز یکی از پتروشیمی های جنوب غرب کشور  مقداری مواد ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داد و باید تشکر کنیم. گروه های مردم نهاد هم اعلام همکاری کردند اما متاسفانه همچنان این اقلام را نداریم.

فراهانی در پایان عنوان کرد: درخواست ما از وزارت بهداشت این است این اقلامی که موجود است را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا برسانند.