۰ نفر

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

بهره‌برداری از وثوق الدوله به سال99 موکول شد/ خرید 11باغ در مناطق کم برخوردار از پارک

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
کد خبر: 421483
بهره‌برداری از وثوق الدوله به سال99 موکول شد/ خرید 11باغ در مناطق کم برخوردار از پارک

به گفته مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران بهره‌برداری از باغ وثوق الدوله به اردیبهشت‌ماه سال جاری موکول شده است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علی محمد مختاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام بهره‌برداری از باغ وثوق‌الدوله معروف به خانه بزرگ آقا به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: امروز بازدیدی از این باغ داشتیم؛ کارهای ساخت محوطه تقریبا تمام شده اما بازسازی عمارت مانده است. با توجه به این شرایط بهره‌برداری از وثوق‌الدوله به اردیبهشت ماه سال آتی موکول شد. 

او در تشریح اقدامات این سازمان در اسفند سال جاری و سال آینده نیز اظهار کرد: 1291هکتار جنگل‌کاری در راستای توسعه کمربند سبز تهران به اتمام رسید. همچنین هزار اصله درخت در حال کاشت در حاشیه خیابان ولیعصر است که تا 4 یا 5 روز دیگر به اتمام می‌رسد. 

مختاری با اشاره به توزیع 400هزار اصله درخت میان بوستان‌های فرامنطقه‌ای و شهروندان متقاضی گفت: همچنین 11 باغ در مناطق 17،11،10 و 8 که از لحاظ سرانه فضای سبز کم برخورداراند در حال تملک از سوی شهرداری تهران هستند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران درپایان نیز به احداث 550فرش گل و حدود 2هزار گل جای همزمان با نزدیک شدن به نوروز اشاره کرد.