۰ نفر

باقی ماندن 70پروژه ناتمام شهری از دوره گذشته

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۲۶
کد خبر: 420873
باقی ماندن 70پروژه ناتمام شهری از دوره گذشته

به گفته رئیس شورای شهر تهران 70 پروژه نیمه تمام از دوره پیشین مدیریت شهری باقی مانده که بین ٢٠تا ٩٠درصد پیشرفت داشته‌اند و حالا اتمام این پروژه‌ها در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت روند تکمیل پروژه‌های شهری توضیح داد: تقریبا بیش از ۷۰ پروژه از دوره گذشته باقی مانده که مدیریت شهری و شورای شهر در دوره پنجم تصمیمی در اجرای آنها نداشته است.

او با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها پیشرفت‌های متفاوتی از 20 تا 90 درصد داشته اند، افزود: سعی ما بر این است که فعلا پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته را تمام کنیم، زیرا برای این پروژه ها هزینه شده، مشکلات منطقه‌ای ایجاد کرده و کاری جز اتمام این پروژه‌ها نمی توان انجام داد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری در دوره جدید نمی تواند مسئولیت تصمیم‌گیری نسبت به این پروژه‌ها را قبول کند هرچند که بیش از 90 درصد پروژه‌ها قابل پیگیری است.

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌هایی که وعده اتمام آنها داده شده بود افتتاح شده است، گفت: برخی دیگر از پروژه های باقی مانده پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند و امیدوارم شهرداران مناطق نیز پروژه‌های مختلفی که تعریف شده را پیگیری کنند تا هر چه سریعتر به اتمام برسند.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره مدیریت شهری فعلی طراحی و اجرای پروژه‌های جدید کمتری در دستور کار قرار گرفته است،گفت: اگر در سال آینده طراحی و اجرای پروژه‌های جدید در دستور کار قرار گیرد حتما به مسائلی همچون توجه به نظرات و خواسته های شهروندان در اجرای پروژه های منطقه ای توجه خواهیم کرد.