۰ نفر

رییس شورای شهر تهران؛

تشریح آخرین وضعیت شهردار منطقه ١٣/مسوولان ما دقایق آخر یک اتفاق جدی می‌شوند

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۳
کد خبر: 419666
تشریح آخرین وضعیت شهردار منطقه ١٣/مسوولان ما دقایق آخر یک اتفاق جدی می‌شوند

رییس شورای شهر تهران همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت؛ معمولا در ایران روش مدیریتی ما اینگونه است که در دقیقه آخر به اوضاع مسلط می‌شویم.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی رفسنجانی،‌ در حاشیه دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص تست کرونا و خانه‌نشینی‌اش پس از مشخص شدن احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا گفت: اصلا مشکلی نداشتم و به دلیل انتشار عکسی که من را همراه با شهردار منطقه 13 نشان می‌داد، دیدم بیرون بیایم کسی من را تحویل نمی‌گیرد و برای همین در خانه ماندم.

او درباره آخرین وضعیت شهردار منطقه 13 گفت: چندین بار با ایشان تلفنی صحبت کردم  و از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شدند و اکنون در بیمارستان عرفان بستری هستند. البته خود ایشان معتقدند که کرونا نداشتند و بعضی‌ها می‌گویند از چهار تستی که ایشان داده‌اند، سه تست مثبت بوده و یکی منفی اعلام شده است و اکنون مجددا در حال انجام تست‌ جدید بر روی ایشان هستند و از آخرین وضعیت ایشان خبر ندارم.

هاشمی همچنین درباره جلسه روز گذشته مدیران شهری و رئیس کمیسون سلامت‌، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: خانم نوری روز گذشته جلسه ویژه‌ای با تمامی مسئولین شهر در امر خدمات و سلامت شهر داشتند و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدند که در شهر در حال اجرا است.

رئیس شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: امروز جلسه هم‌اندیشی و تلفیق با هم برگزار شد. در ابتدای جلسه اوضاع شهر بررسی شد و بخشنامه‌های جدیدی که ابلاغ شده را مرور کردیم و براساس آن فعالیت‌های جمعی در شهر روزبه روز در حال تعطیل شدن است و فکر می‌کنم مسئولین کم کم به اوضاع مسلط‌تر می‌شوند

او ادامه داد: معمولا در ایران  روش مدیریتی ما اینگونه است که در دقیقه آخر به اوضاع مسلط می‌شویم، اما خوشبختانه بالاخره مسلط می‌شویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و مسئولین ما کم کم ‌همانگونه که در گذشته و در طول 2500 سال اینچنین بوده،‌الان هم همانگونه عمل کنند چرا که در کشور ما اینگونه است که ابتدا وقتی مشکلی پیش می‌آید مساله را خیلی جدی نمی‌گیریم و بعد کم کم متوجه می‌شویم مساله خیلی جدی است و کم کم مسلط می‌شیویم. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و مسدئولین در نقاط مختلف کشور بر موضوع انتشار کرونا مسلط شوند.

او درخصوص خرید 630 واگن مترو اظهار داشت: قرارداد امضا و الحاقیه خرید واگن‌های مترو امضا شده، و دو بانک عامل شهر و کشاورزی که باید مشترکا این اعتبار اسنادی را باز کنند فعال شوند تا خرید واگن‌ها به نتیجه برسد. الان  مراحل بانکی باید طی شود و آقای حناچی هم پیگیر باشند.