۰ نفر

وضعیت نابسامان خیابان شهریار در تهران +عکس

۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبر: 413855
وضعیت نابسامان خیابان شهریار در تهران +عکس

در حالی که جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به سومین روز برگزاری خود رسیده، تنها بخشی از پروژه پهنه فرهنگی رودکی در مقابل تالار وحدت تمام شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عملیات عمرانی پهنه فرهنگی رودکی که محدوده خیابان‌های انقلاب، حافظ، ولیعصر (عج) و حافظ را دربرمی‌گیرد، ۲۲ مرداد ماه و تقریبا همزمان با جشنواره نمایش‌های آیینی‌وسنتی در خیابان شهریار آغاز شد تا طرح سنگ‌فرش شدن این خیابان، با هدف پیاده راه‌سازی به عنوان مرحله دوم این پروژه فرهنگی اجرایی شود.

تاخیر در تکمیل این پروژه به‌ویژه با نزدیک شدن به جشنواره‌های هنری فجر بیشتر اهمیت پیدا کرد ضمن اینکه برخی از کسبه و ساکنان محل هم از طولانی شدن عملیات عمرانی این کار ابراز نارضایتی می‌کردند.

البته یکی از مسئولان شهری اعلام کرده بود این کار تا نیمه ‌دی‌ماه تمام می‌شود و امروز که ۱۲ بهمن‌، است فقط یک مسیر از این پیاده‌راه تقریبا کامل و باز شده است. با این حال هنوز خیابان به طور کامل بازگشایی نشده و عملیات عمرانی در بخشی دیگر انجام می‌شود.

اگرچه در جشنواره تئاتر فجر  امسال، نمایشی در تالار وحدت و تالار حافظ اجرا نمی‌شود، اما تالار رودکی و پارکینگ تالار حافظ میزبان بخش‌هایی از این جشنواره هستند. همچنین اختتامیه هم در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

12

13

14