۰ نفر

ابهام در فروش عمارت اقدسیه/ شهرداری دسترسی اعضای شورا به سامانه طرح تفصیلی را بست

۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴
کد خبر: 412492
ابهام در فروش عمارت اقدسیه/ شهرداری دسترسی اعضای شورا به سامانه طرح تفصیلی را بست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به ابهامات فروش عمارت اقدسیه توسط شهرداری و قطع دسترسی اعضای شورا به سامانه طرح تفصیلی تذکر داد.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ حجت نظری در جریان یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن تشکر از عملکرد شهردار تهران در برف هفته گذشته گفت: عملکرد مناسب شهرداری در جریان برف هفته گذشته و برف روبی معابر قابل تقدیر است.

او همچنین در تذکری به شهرداری تهران درباره انتصابات گفت: براساس قانون در یک پست کسی بیشتر از ۴ ماه نمی تواند به عنوان سرپرست در سمتی مشغول به کار باشد اما مکررا در شهرداری تهران این اتفاق می افتد که بیش از ۴ ماه در سمتی سرپرست هستند و از هیات تخلفات اداری می خواهم به این موضوع ورود کنند.‌

نظری همچنین درباره عمارت اقدسیه گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از عمارت اقدسیه که شهرداری تهران قصد فروش آن را دارد داشتیم. به نظر می رسد اراده ای پشت این فروش است که اتفاقاتی را رقم می زند.

او با بیان اینکه مساله فروش ملک اقدسیه بسیار مجهول است تصریح کرد: ابهامی در فروش این ملک وجود دارد. می خواستم درباره وضعیت ملک با ت جه به طرح تفصیلی اطلاعاتی به دست آورم و متوجه شدم شهرداری دسترسی اعضای شورای شهر به طرح تفصیلی را بسته است. حتی این دسترسی برای آقای سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی هم محدود شده و این موضوع بر ابهامات می افزاید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی افزود: تقاضا می کنم شورا به این موضوع جدی ورود کند و از شهردار تهران می خواهم درباره این قبیل اقدامات بیشتر با شورا گفت و گو کند. انجام اقدامات اینچنینی در سکوت و بی خبری مایه سوال است.