۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

قطعی شدن 10مورد از تخلفات تفریغ بودجه95 شهرداری تهران/ تشکیل هیئت‌های تحقیق و تفحص از سازمان املاک و پرونده رسا تجارت

۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶
کد خبر: 411627
قطعی شدن 10مورد از تخلفات تفریغ بودجه95 شهرداری تهران/ تشکیل هیئت‌های تحقیق و تفحص از سازمان املاک و پرونده رسا تجارت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: تاکنون 10مورد از تخلفات تفریغ بودجه سال95 شهرداری تهران برای ارسال به قوه قضاییه یا هیئت تخلفات قطعی شده است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمود میرلوحی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین ضمن تایید این موضوع که هنوز به قوه قضاییه ارسال نشده است، گفت: طراح این طرح یعنی خانم فخاری باید پیگیر موضوع باشد تا هرچه زودتر برای قوه قضاییه ارسال شود. وقتی طرح رها می‌شود مشخص که در همین حالت می‌ماند و نتیجه‌ای هم در برندارد. 

او در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با تعیین تکلیف گزارش تفریغ بودجه سال95 شهرداری نیز گفت: تاکنون از 33مورد، 10مورد به طور کامل بررسی و تخلف‌شان اثبات شده است. باید مابقی نیز بررسی تا برای ارسال آن به نهادهای قضایی یا هیئت تخلفات اقدام شود. 

میرلوحی همچنین درباره تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از سازمان املاک و مستغلات و پرونده کارگزاری رسا تجارت نیز اظهار کرد: هیئت تحقیق و تفحص از سازمان املاک و پرونده رسا تجارت در حال تشکیل است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران هدف از تحقیق و تفحص از پرونده رسا تجارت را کندی پرداخت طلب‌های شهرداری از بنیاد تعاون سپاه و بی‌نتیجه ماندن گفت‌وگوها اعلام کرد.