۰ نفر

مترو تهران روز جمعه رایگان است

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳
کد خبر: 409941
مترو تهران روز جمعه رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری نمازجمعه این هفته پایتخت به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرد:‌ به منظور تسهیل در رفت و آمد نمازگزاران خدمات این شرکت در کلیه خطوط از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه رایگان خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرنوش نوبخت گفت: خدمات شرکت مترو از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه تا پایان اقامه نماز در کلیه خطوط رایگان است و بعد از پایان مراسم نمازجمعه نیز مسافران از ۲ ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) بصورت رایگان می توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

وی افزود: روز جمعه با توجه به حجم مسافران تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش خواهد داشت تا نمازگزاران و مسافران راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی استفاده کنند و همچنین در صورت نیاز قطارهای فوق العاده در تمامی خطوط اعزام می شود.

خدمات اتوبوسرانی پایتخت

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در اطلاعیه ای از تمهیدات و اختصاص اتوبوس برای تسهیل در رفت و آمد نمازگزاران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: این اتوبوس ها در مسیرهای چهارراه تهرانپارس، یافت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، میدان خراسان، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی، پایانه علم و صنعت میدان نبوت، بازار دوم نازی آباد، ابوذر ،‌ میدان آزادی، شهرک شهید باقری، تهرانسر، میدان شهرری، فلکه سوم دولت آباد و ۱۳ آبان (شهید رجایی) درنظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده که پس از پایان مراسم شرکت‌کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.