۰ نفر

آغاز بازگشت ودیعه مشترکان بیدود

۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبر: 403547
آغاز بازگشت ودیعه مشترکان بیدود

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز بازگشت ودیعه برخی مشترکان دوچرخه‌های نارنجی در پایتخت خبر داد و گفت: برای ادامه فعالیت هنوز به تفاهم نهایی نرسیده‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد حذف دوچرخه‌های نارنجی در پایتخت اظهار داشت: امروز جلسه مفصلی در شهرداری تهران با مسئولان شرکت بیدود داشتیم ولی به تفاهم نهایی نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه علاوه بر خودم، همکاران اقتصادی و حقوقی شهرداری نیز حضور داشتند، گفت: هفته پیش نیز مدیران بیدود با شهردار تهران جلسه‌ای برگزار کردند که آقای حناچی ادامه روند کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به معاونت حمل و نقل سپرد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: امیدوارم که بیدود به تهران بازگردد، ولی بازگشت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت صد درصد نمی‌توان پیش‌بینی کرد. شهرداری تهران تلاش‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این زمینه انجام می‌دهد و از فعالیت شرکت بیدود و یا هر شرکت دیگری که خدمات نسل 4 دوچرخه‌های اشتراکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه دهد، همکاری کنیم.

حجت خاطرنشان کرد: فعلا قصد نداریم نقدا شرکت بیدود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت کنیم، ولی کمک‌ها تلاش شده معادل با میزان کمک نقدی باشد.

وی از آغاز بازگشت ودیعه مشترکان بیدود خبر داد و گفت: طبق قول‌هایی که این شرکت به ما داده به تعهداتش پایبند است و ادامه بازگشت مجدد این شرکت به پایتخت طی روزهای آینده مشخص می‌شود.