۰ نفر

افتتاح 40پروژه 60میلیارد تومانی در منطقه20

۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 403500
افتتاح 40پروژه 60میلیارد تومانی در منطقه20

شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران با اشاره به ویژگی های بارز شهر ری گفت: ری مهمترین شهر در مسیر جاده ابریشم از سرخس تا بغداد بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ، افشار شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران صبح امروز در آیین بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری در منطقه ۲۰ شهر تهران گفت: این پروژه ها در راستای سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر تهران به اجرا در امد.

وی ادامه داد: برای بیش از ۴۰ پروژه حدود ۶۰ میلیارد تومان بودجه صرف شده است و از امروز به چرخه استفاده شهروندان وارد می شود.

شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران گفت: ری در دیپلماسی شهری واجد برگهای ارزشمندی است که اگر به این آیتم های هویت بخش توجه شود جایگاه منطقه ای و کشوری و جهانی ری بیش از پیش درخشان می شود.

افشار افزود: ری مهمترین شهر در مسیر جاده ابریشم بوده است و نازنینانی در حوزه های مختلف علوم در این شهر زندگی کرده اند که توجه به آنها می تواند باعث درخشیدن بیشتر ری شود.

در ادامه این مراسم تعدادی از پروژه های کلان از میان ۴۰ پروژه شهری آماده بهره برداری به صورت ویدیو کنفرانس بهره برداری شد.

افتتاح پروژه بوستان توسکا به وسعت هشت هکتار اولین پروژه ای بود که توسط خانواده شهید احمد جانفشان به بهره برداری رسید.

پروژه بعدی بلوار شهدای ایرانی بود که به عنوان خیابان کامل و به مساحت ۳۰ هزار متر مربع توسط خانواده شهید حسن صادقی به بهره برداری رسید.

پروژه سوم مجموعه ورزشی شهید مدرس بود که زمین چمن آن با حضور خانواده شهیدان گلشنی به بهره برداری رسید.

پروژه چهارم پیست دوچرخه سواری بانوان بود که به طول ۱۵۰۰ متر توسط خانواده شهیدان برادران فاتحی به بهره برداری رسید.