۰ نفر

۱۳پیشنهاد بودجه‌ای امروز در صحن شورا بررسی شد

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰
کد خبر: 400286
۱۳پیشنهاد بودجه‌ای امروز در صحن شورا بررسی شد

در جلسه امروز شورای شهر ۱۳ پیشنهاد سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران بررسی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران پس از یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح مصوبات این شورا گفت: با توجه به فصل بودجه طرحی از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ارائه شد.

وی افزود: براساس این طرح شهرداری بر اساس آن سیاست‌های اجرایی سال 99 را تهیه و ارسال خواهد کرد که این اقدام پیش از این هم در سالهای قبل تکرار شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تهران کلیات را مطرح می‌کند و بر همین اساس شهرداری باید بر اساس اولویت بندی‌های موجود لایحه بودجه خود را ارسال کند.

اعطا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر سومین جلسه را به بررسی پیشنهادهای طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران اختصاص دادند.

وی ادامه داد تا قبل از این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسیده بود و اعضای شورا پیشنهادهای خود را مطرح کردند و پیش بینی ما این است اگر حجم پیشنهادها افزایش پیدا نکند در جلسه هفته بعد بررسی پیشنهادها به اتمام می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورا 13 پیشنهاد داشتیم که 9 پیشنهاد مطرح و 5 پیشنهاد به تصویب رسید و اعضای شورا 4 پیشنهاد دیگر خود را تصویب کرد.