۰ نفر

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

پاسخ هاشمی به ادعای قالیباف درباره توسعه مترو/ متمم بودجه هنوز به شورا نیامده است

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲
کد خبر: 400244
پاسخ هاشمی به ادعای قالیباف درباره توسعه مترو/ متمم بودجه هنوز به شورا نیامده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: من تنها دو سال در مترو نبوم و در تمام سالهایی که مترو ساخته می شد، در مترو حضور داشتم و خط 6-7 در زمان من آغاز شد.

اقتصادآنلاین -فائزه مومنی ؛ محسن هاشمی در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرما خورده بودم و برای همین ریاست انتهای جلسه را به آقای امینی واگذار کردم، گفت: امروز در جلسه ، سیاست های بودجه سال 99 مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه آگاهی اعضای شورا نسبت به امور شهرداری افزایش یافته، نسبت به بند بند سیاست های بودجه حساس تر شده و بنابراین بند بند آن در کمیسیون ها مورد بررسی قرار گرفته و با حساسیت نیز در شورا مطرح و بررسی می شود.

وی افزود: موضوع سیاست های بودجه بسیار  جدی است.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز و موضوع انتصابات گفت: در جلسه بحث انتصابات و حمل نقل ریلی و همگانی مطرح شد. این بحث مطرح شد که به سمت اتوبوس برقی برویم یا تراموا. که به طور جدی در این خصوص بحث و بررسی شد و مسیرهای پیشنهادی برای تراموا مسیر خیابان ولیعصر از تجریش تا راه آهن و خیابان امام خمینی و دور بازار بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اشارات محمد باقر قالیباف در روز دانشجو مبنی بر اینکه در زمان خانواده هاشمی تنها 20 کیلومتر مترو در تهران ساخته شده، خاطرنشان کرد: من پیش از این هم پاسخ این اظهارات را دادم. من تنها دو سال در مترو نبوم و در تمام سالهایی که مترو ساخته می شد، در مترو حضور داشتم و خط 6-7 در زمان من آغاز شد. البته مترو مربوط به خانواده هاشمی نیست بلکه برای مترو هزاران نفر تلاش می کنند.

هاشمی در خصوص انتصابات، تصریح کرد: پیشنهاداتی در مورد تغییرات مدیریتی مطرح شده اما قطعی نیست. در خصوص تغییرات در معاونت مالی واقتصادی صحبتی نشد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که یک سال است که آقای حناچی شهردار تهران است و همچنان در حال انتصاب مدیران جدید است، گفت: شهرداری نزدیک به 800 مدیر دارد که این 800 مدیریت به دلایل مختلف از جمله بازنشستگی و غیره ممکن است تغییر کنند بنابراین همیشه نیاز به تغییر در شهرداری است.

هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا متمم 5 تا 6 هزار میلیاردی شهرداری برای سال 98 به شورا ارائه شده است، گفت: هنوز متمم بودجه به شورا نیامده است.