۰ نفر

شورا برای اصلاح ساختار شهرداری تصمیم می گیرد نه شهرداری!

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۴
کد خبر: 397265
شورا برای اصلاح ساختار شهرداری تصمیم می گیرد نه شهرداری!

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آن چه در اصلاح ساختار شهرداری تهران در نهایت ملاک عمل قرار می گیرد مصوبه شورای شهر تهران است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که به نظر می آید لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران آن طور که شورا مدنظرش بود، تدوین نشده است گفت: شهرداری لایحه خود را براساس نظراتی که دارند، به شورا ارسال می کند اما در نهایت آنچه شورا تصویب می کند، باید ملاک عمل قرار گیرد.

وی افزود: این گونه نیست که هر چه از سمت شهرداری به شورا ارائه شود همان مورد تصویب قرار گیرد. ممکن است شهرداری پیشنهاد افزایش معاونت ها را هم بدهد و یا با ادغام مخالفت کند اما شورا بررسی های کارشناسانه خود را خواهد کرد و در نهایت مصوبه شورا ملاک عمل است.

اعطاء در پاسخ به این پرسش که بارها از سوی اعضای شورا تأکید بر ادغام معاونت ها و کاهش معاونت های شهرداری به ۶ معاونت مطرح شده بود؟ گفت: نگاه کلی شورا  حرکت به سمت چابک سازی ساختار شهرداری تهران است.

امروز معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: اصلاح ساختار در حجم محدودتری بنا است، انجام شود. به گفته مظاهریان  شورا و شهرداری باور دارند که اصلاح ساختار نباید موجب بی‌ثباتی در سازمان شود و از همین رو اگرچه اصلاح ساختار انجام خواهد شد اما دامنه تغییر محدود خواهد بود.او در خصوص آخرین وضعیت ادغام معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی هم اظهار کرد: این امر فعلا مسکوت است.