۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

میزان بدهی‌های شهرداری را در بودجه99 می‌آوریم/ قصد دامن زدن به عدد واقعی را نداریم

۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 394032
میزان بدهی‌های شهرداری را در بودجه99 می‌آوریم/ قصد دامن زدن به عدد واقعی را نداریم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که میزان بدهی‌های شهرداری را در بودجه 99 خواهیم آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران چند روز پیش در برنامه تلویزیونی گفت که شهرداری تهران نهایتا 16 هزار میلیارد تومان بدهی داشته باشد و ادعادی بدهی 50 یا 60 هزار میلیارد تومانی صحت ندارد. 

حالا پیروز حناچی، شهردار تهران در اولین اظهار نظرش درباره میزان بدهی‌ها گفته که این موضوع را در رسانه‌ها منتشر نمی‌کنیم اما قطعا منتشر خواهد شد.

محمود میرلوحی، عضو کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تهران و کسی که قالیباف به دلیل اعلام مبلغ واقعی بدهی‌ها از او شکایت کرده بود درواکنش به این اظهار نظر گفت که میزان بدهی شهرداری تهران را در لایحه بودجه 99 می‌آوریم. 

او در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین اظهار کرد: شهردار اسبق تهران چون مسوولیت اجرایی ندارد، مراعات برخی مسائل را نمی‌کند و راجع به عدد بدهی‌های شهرداری مداوم سخن می‌گوید  اما آقای حناچی هم‌اکنون مسوولیت دارد و نمی‌تواند بی‌پرده راجع به همه چیز صحبت کند و بحث‌های مربوط به پیمانکاران و مشارکت‌کنندگان را به خطر بیندازد. 

میرلوحی تاکید کرد که؛ سیاست مدیریت شهری دامن زدن به این موضوع نیست و هر زمانی که این مسئله را بیان کردیم صرفا برای رفع ابهام بوده است.